Jag Hjärta Felicia


hjartat.jpg När det är Alla hjärtans dag och sånt här ska man alltid tänka på den som betyder mest för en ,och det gör min Älskade Felicia Älskling kommmer du ihåg texten ? Älskling älskling ,Bästis ,bästis ,finns så många ord att beskriva dig med ,men ändå inte tillräckligt . Att ringa till dig på morgonen för att fråga om vi ska mötas gör mig alltid glad . Bara av att få höra din röst gör att all min trötthet försvinner Du vet hur mycket jag älskar Jag längtar alltid efter dig ,och anär du ska åka till din mamma gör det ont i mig,hur ska jag kunna åka till skolan utan dig ? Att sitta på tåget i tio minuter känns som en evighet ,men att sen få se dig vid spärrarna i bromma plan gör allting värt det .Värt det att leva för att fortsätta livet ,att istället för att gå i depretion över mitt jobbiga förflutna ,så kan jag ju tänka på dig .Bråk ,vad är det ? Haha,det är bara missförstånd men vilka har inte det ,att bråka med dig och sen bli vän igen är ju helt underbart ,det går ju inte att vara ovänner ,och vad vore en vänskap utan bråk ? Nu har vi varit bästisar i ett år OCH DET SKA FIRAS För många kankse det inte Att skriva ner hur jag känner för dig på ett papper räcker inte ,vi ska ju dela livet tillsammans och jag vet att innan vi dött så vet vi hur bra kompisar är ,vi kankse borde skriva en bok som 66 åringar ? Haha,sen ska vi flytta utom lands ,med våra män och barn barn ,bara för vi har tröttnat på snö ,vi ska åka världen runt , åka till alla möjliga ställen . Jag vet att vi är soulmates ,för vi tänker på samma saker ,du kan tänka på en låt sen sjunger jag den ,är inte det ett bevis ? Vi kommer alltid vara jessica davids ❤ Linn strauss Längtar efter att få starta ett liv med dig ,våran mysiga lilla 1:a som vi redan vet hur vi ska inreda Jag lovar att jag alltid ska försöka att hålla den här vänksapen och det ska funka Älskar dig ,sara ❤ felicia =föralltid

4 thoughts on “Jag Hjärta Felicia

  1. Åh gumman! Detta inlägg kommer jag aldrig glömma ❤️ Men på Google dyker denna bild upp först när man söker på mig Hahah.. Om du bara kunde ta bort mitt efternamn ❤️ Saknar dig!

    1. Hjärtat. Självklart. Men får göra det när jag kommer hem. Så krångligt att göra det via mobilen ❤️❤️

Kommentera

