Igår.


Hej bloggen.
Det var så trevligt hemma hos mamma igår. Mammas kompis Yvonne var där. Hade inte träffat henne på flera år så det fanns mycket att prata om.

Min fina lillebror fyller år om en vecka. Vi planerade lite inför den. Känns helt sjukt att redan fyller 18 år. Hur gammal är jag då liksom?

Hade lite dötid innan jag skulle hem till mamma så jag träffade Aaron och Fanny en halvtimme. Alltid lika kul att träffa dom. Aaron blir bara större och större.
Och han fyller 5 år i sommar.
Igen hur gammal är jag då?

Pratade även med Alice i telefon en stund. Hon ringde med goda nyheter, hon ska vara hemma i Stockholm i fem veckor. Blev så glad.

20140322-111626.jpg

Kommentera

