Ny hårfärg.


Nu när vi börjar gå mot ljusare tider så ville jag göra det med. Jag älskar min ombre men jag ville ljusa upp den. Jag bokade en tid hos frisören som jag sedan sket i för jag visste att jag kunde få lika bra resultat om jag gjorde det själv.
Här är resultatet. Det är skit svårt att få till hur färgen ser ut egentligen.

20140330-154619.jpg

20140330-154625.jpg
När jag orkar ska jag köpa en brun färg och färga rötterna men det känns lite onödigt att köpa en hel färg för att bara använda en tredjedel så jag väntar tills någon annan ska köpa en brun hårfärg så jag kan sno lite.
Puss

Kommentera

