Relax


Ligger i badet hemma hos mamma. Ja jag vågar blogga fast jag är körd om jag tappar mobilen. Om inlägget är upplagt gick det troligtvis bra 😉
Lägenheten var helt underbar och jag är så kär i den men den var redan budad på och priset hade stigit rejält så det blir nog inte den. Känns skit tråkigt faktiskt men jag får hoppas att det kommer en annan lägenhet som passar mig ännu bättre i framtiden. Även om jag har svårt att se det nu.

Stannar nog kvar i badkaret en stund till. Fick världens migränattack idag på jobbet och spydde. Men efter en timmes vila blev det som tur var bättre. Är fortfarande lite skakis.
Så därav stannar jag gärna kvar och chillar lite i badet.

20140401-203816.jpg
Puss

Kommentera

