Tisdag.


Hej bloggen. Sitter på tunnelbanan på väg till råcksta där jag ska lämna Milo till mamma. Vi ska nämligen på visning ikväll på lägenheten jag la upp och då hade jag behövt åka fram och tillbaka för att ta med honom hem till mamma efter jobbet och det var jag inte så sugen på så vi löste det på så sätt att Milo får vara hos mamma hela dagen och bli bortskämd.
Det enda negativa med att åka tunnelbana mer Milo är att han gärna charmar andra människor så får man sitta och ha konversationer om ens hund när man egentligen bara vill lyssna på musik.
Men det är kul att det inte bara är jag som tycker att jag har världens sötaste hund. Hehe.

20140401-085524.jpg
Vi hörs sen.
Puss

Kommentera

