Update


Hej bloggen. Dåligt med uppdatering dom senaste dagarna.
Har haft lite annat för mig.

Lördag.
Var hemma hos farmor och hjälpte henne med datorn. Gick och handlade åt henne och stötte på pappa. Vi gick tillbaka till farmor där vi tog en fika.
Sen gick jag hem och lagade mat. Då kom Alice över en stund som kom upp från Småland den dagen. Vi pratade lite om vad som hänt hittills. Vid sex åkte Alice hem och istället kom Fanny över. Vi hade ost och vin kväll.

20140415-123427.jpg
Vi hade riktigt trevligt och det blev rätt sent.

Söndag.
Vaknade vid tio. Gjorde i ordning mig och mötte farmor i Vällingby. Vi skulle kolla på ny mobil åt henne.
Blev ingen mobil eftersom Farmor hade tagit fel på datum och inte kunde förlänga än. Så vi ska tillbaka den 25e.
Tror farmor kan vara en av dom sista pensionärerna i hennes ålder som fortfarande har en knappmobil.
När jag kom hem gick jag och John på en lång promenad där Alice efter en stund gjorde oss sällskap.
Efter en stund tog vi bilen upp till Vällingby där vi sa hejdå och John och jag handlade middag.
Resten av kvällen hade vi myskväll.

Igår
Vaknade upp på natten med ngt så fruktansvärt ont i ryggen. Det gjorde så ont att jag spydde.
Så hela natten var jävligt strulig.
Vid två mötte jag Fanny och Aaron. Jag ville inte gå själv ifall att jag skulle få en till attack. Vi kollade inne på ÖoB. Sen gick vi hem till mig.

20140415-125158.jpg
Aaron och Milo njöt av varandras sällskap och jag dog söthetsdöden när jag såg att Milo låg och njöt av att bli klappad på magen. Aaron tyckte Milo var så söt.
Var väldigt mysigt att ha dom över.
När dom gått gick jag över till pappa där jag lämnade Milo till pappa. Gick upp till centrum och köpte ett kort med ask samt ett par örhängen till Felicia i födelsedagspresent.
När jag var klar gick jag hem till Felicia där det bjöds på tårta och skumpa.

20140415-125612.jpg

20140415-125621.jpg
Av mig fick Felicia en överraskning.
Jag, Alice och Felicia ska göra något roligt på fredag.
Efter två timmar av trevligt sällskap hos Felicia gick jag hem till pappa där jag blev bjuden på middag.
Det var allt.
Vi hörs senare. Puss

Kommentera

