Torsdag 24/4


Idag har jag jobbat. Började 06:30 imorse. Slutade vid tolv. Då åkte jag till Felicias jobb. Jag köpte med mig kaffe och glass så satte vi oss på bryggan vid gamla stan och pratade lite. Sen följde jag med tillbaka för att hålla henne sällskap i butiken.
Nu är jag hemma. Vill hitta på något ikväll men har lite saker jag skulle behöva göra som att tvätta och duscha håret (torsdagar och söndagar är tvätta håret dagar)
Men sånt är ju så tråkigt. Så vi får se.

20140424-162238.jpg

20140424-162246.jpg

Jag och Felicia bestämde oss för att köpa ett bord på en marknad den fjärde maj för att sälja av lite kläder. Det är dagen innan jag åker men jag tycker det ska bli då himla kul!
Puss

Kommentera

