Söndag


20140427-122717.jpg
jag tänkte att eftersom jag ändå gått ur ketos eftersom jag drack så mkt igår kunde jag unna mig en god frukost

Hej bloggen.
Hade så grymt kul igår kväll. Vi satt och pratade om livet och så helt plötsligt var vi fulla. Ni vet så där perfekt fulla så att man bara skrattar åt allt.
Vi avslutade kvällen med ett snabbstopp på BK.

Jag säger då det. Att en tjej med blommor i håret kan vara så kul så att man nästan kissar på sig händer bara när man är med Fanny.

Nu ska jag snart bege mig mot Vällingby där jag ska träffa farmor och pappa.

Puss och kram

Kommentera

