Lördag


Hej bloggen.
Nu är det bara två dagar kvar sen åker jag till LA. Tänk hur länge jag har tjatat om den här resan. Och nu ska jag tjata lite till tänker ni 😉

I torsdags var jag och shoppade med Sarah. Jag köpte en flygoutfit. Det blev leggins och en lös sittande tröja. Jag har tänkt så det knakat och inte kommit på en bra outfit så därför köpte jag en.
När vi shoppat klart gick vi till mood gallerian och åt på ett lchf ställe.

20140503-113723.jpg
Ichuchu hette stället. Bara ekologiskt och nyttigt.
Efter det sa vi hejdå och så åkte jag hem snabbt och bytte om. Sen mötte jag Felicia. Vi åkte tillsammans hem till henne där hon bjöd på mat och jag färgade håret på henne.

20140503-114002.jpg
Vi åt gnocchi med tomat och prusciotto sås med parmesan.

20140503-114103.jpg
Såhär blev Felicias hår.
Tycker det vart jätte fint.
Igår var jag och fixade fransarna inför resan. Sen åkte jag hem, gjorde i ordning mig och åkte hem till Sarah på tjejmiddag.
Det var så trevligt. Det var meningen att vi skulle gå ut men vi hade så trevligt så vi satt kvar runt bordet och bara pratade.

20140503-114421.jpg

20140503-114433.jpg

20140503-114450.jpg
Idag är det lördag och det är lite saker jag har att göra.
Ska träffa Fanny och Aaron iallafall.

Vi hörs.
Puss

Kommentera

