Im here!


Hej bloggen.
Vilken resa det var. Jag som hade bokat min resa efter pappa och Joel hade inte platser vid dom men jag fick byta med en snäll norrman.
Vårat flyg var ju som sagt försenat 1 och en halvtimme och blev försenad ytterligare en halvtimme. Väldigt irriterande. Själva flygningen gick bra. Inga gropar i luften eller så. Men det tog väldigt lång tid. Men precis när man kände, nej nu orkar jag inte längre, då var man framme. Vi landade klockan 3 på natten för oss och klockan 6 på kvällen här.
Vid utgången stod Linn. Fin och brun. Det var ren lycka att få se henne.
Hon (!) körde oss in till LA där vi såg homlywood skylten och Walk of fame.
Vi var helt stört hungriga så vi gick till ett ställe som hette juicy burger.
Den var verkligen juicy. Den droppade av fett. Haha. Efter det tog vi bilen mot santa Barbara i en timme.
När vi kom fram slängde vi oss ner i sängarna och sov.

20140506-085730.jpg

20140506-085742.jpg

20140506-085751.jpg

20140506-085757.jpg
Var inte så fräsch igår efter elva timmars flyg men idag så ska jag fota massa.

Puss och kram på er

Kommentera

