Jädrans!


I Las vegas den sista dagen så låg vi alla och pressade på soltaket. Det blåste skönt så vi kände inte att det var 30 grader i luften vilket resulterade i att alla brände sig och jag fick soleksem på hela armarna. Det svider som fan och gör att jag inte får sola.
Men tror ni att Sara brydde sig om det? Nej jag solade i alla fall.
Nu är det värre än någonsin och jag kommer inte komma hem brun över huvudtaget. Jag får täcka mig.

Soleksem får man om huden inte hänger med och med för lågt skydd. Huden måste hänga med och tjocka på sig. Det är därför man blir brun. Men jag som inte solat en enda gång innan och dessutom använt brun utan sol vilket gör att man får ännu sämre pigment brände mig på än gång. Men nu vet jag det tills nästa gång.
Förhoppningsvis försvinner det snabbt nu när jag inte ligger och pressar så jag kan sola på söndag iallafall.

20140515-133625.jpg
Saknar min fina Milo.
Puss

Kommentera

