Vitaminboost


20140523-085838-32318821.jpg
Börjar dagen med att dricka c-vitamin som jag köpte i USA. Smakar fläder och har inga onödiga färgämnen i sig.

Fan hörni!
Jag försöker och försöker men jag kan inte vrida tillbaka klockan. Jag är så sjukt jetlagd. Inatt somnade jag vid tolv och tänkte att bra nu kanske jag sover hela natten. Men nejdå. Jag vaknade halv sex pigg som en räka (?).
Jag har liksom inte den där förmågan att tvinga mig själv till att sova heller. Så jag tänkte att nu är det lika bra att hålla sig vaken.

Idag ska jag som sagt träffa Fanny.
Får se vad vi hittar på.
Puss och ha en bra dag

Kommentera

