Nationaldagen.


Hej bloggen.
Idag är det våran nationaldag. Tycker det är helt sinnessjukt att man inte får vara stolt över sitt egna land nu för tiden. Att det skulle vara rasistiskt att hänga upp sin flagga på en dag som denna. Usch och fy och blä på Sverige.

Idag ska jag iallafall fira det på ngt sätt. Vet inte hur. Skulle vara glad om jag kunde få in en akuttid för naglar ngnstans. Igår slog jag nämligen av en nagel och min riktiga följde nästan med. Svin ont gör det och det blöder.
Vet inte om jag kan vänta till måndag.
Har bestämt att sola med Linn iallafall och ikväll kanske jag och Felicia ska hitta på ngt. :).

20140606-111629-40589822.jpg
Puss

Kommentera

