Torsdag.


Det är torsdag idag vilket betyder sista Jobbdagen för den här veckan.
Har haft så roligt den här veckan.
Barn är det bästa som finns och dom säger så roliga saker.

Igår kväll träffade jag Alice för ett glas på olearys. Vi firade en riktigt rolig sak som jag inte vill uttala mig om än.
Idag efter jobbet har jag inga planer. Så skönt. Måste förbi systemet bara.
Imorgon ska jag fira midsommar hos Sarah. Vi blir ett gäng som ska äta gott och dricka mycket. Nej skämt åsido.
Vi hörs sen

20140619-144150-52910322.jpg

20140619-144149-52909247.jpg

Min frukost imorse var too die for. Så gott. Så där vill jag ha det varje dag
Puss

Kommentera

