Fredag.


Hej bloggen.
Idag vaknade jag vid nio. Svenska bostäder skulle komma hit mellan 9-11 så jag gick upp och väntade på dom. Dom kom fem i elva om ni är intresserade. Inte speciellt chockad.

Vid två mötte jag Fanny. Vi gick runt och kollade lite. Vid tre skulle hon hämta Aaron. Jag sprang förbi specsavers för att se om dom hade en tid för körkorts-synundersökning. Det hade dom. Det gick på fem minuter och jag slipper glasögon när jag kör bil. Riktigt skönt.

Vid sju tiden kom Fanny över för lite vin på min balkong. Vid nio mötte vi upp Felicia och gick till Olearys. Där spenderade vi kvällen.
Nu är jag hemma. När jag kom hem tog jag en dusch, rakade benen och smörjde in mig. Känner mig helt avslappnad. Det bästa som finns är att lägga sig fräsch och varm.

Imorgon ska jag till söder för att hämta det sista.
Vi hörs imorgon 🙂

20140705-000559-359870.jpg
Köpte blommor till mig själv.
Tyckte jag var värd det.
Puss

Kommentera

