Onsdag.


Är så inne i min ledighet att jag glömmer bort vad det är för veckodag. Är rätt säker på att det är onsdag iallafall. Kan vara ketosen som gör att jag inte riktigt hänger med i svängarna.

Igår hade jag tvättstugan mellan 1-4. Där emellan träffade jag Fanny. Vi hann bara ses en snabbis på hennes rast men man tar det man får. På kvällen gick jag över till Linn där vi gjorde en god lchf pizza. Felicia kom över för att smaka på pizzan och så kollade vi på orange is the new black.

Idag har jag hjälpt farmor med en garderob hon köpte. Ska snart ut för att träffa Felicia. 🙂

20140709-181912-65952048.jpg
Puss

Kommentera

