Onsdag


(Skulle kommit upp igår)

Hej bloggen.
Idag vaknade jag vid åtta tiden och hjälpte farmor med några saker innan hon skulle iväg. Hon åkte med en vän upp till höga kusten idag så.
Vid 12 mötte jag Linn och handlade lunch och gick hem till pappa.
Vid två mötte jag Felicia, vi åkte in till stan där jag lämnade tillbaka ett par hemska byxor från Zara. Dom såg så snygga ut när dom hängde framför mig men när jag satte på mig dom såg det ut som en missbildad kjol. Skit konstiga.
Vi gick runt och kollade lite. Vi köpte en varsin kaffe och satte oss vid norra real.
Efter det tog vi bussen till Linns jobb där hon visade oss runt och bjöd på fika.

Kom precis hem från pappa. Vi kollade OITNB som jag är helt hooked på. Vi är redan på andra säsongen.

20140717-140639-50799876.jpg

20140717-140639-50799360.jpg

Puss

Kommentera

