Igår och idag.


Igår hade jag min tredje körlektion.
Det gick som vanligt bra och jag fick lära mig att backa bilen. Ngt jag hade svårt för igår var att växla ner. Bad min körskolelärare att vi skulle stanna så vi kunde gå igenom det i huvudet och inte bara kroppsligt. Men sen satt det.
Efter det träffade jag Felicia. Vi skulle gå och se Maleficent men den gick inte på måndagar så vi åt på olearys istället. Väldigt trevligt.

Efter att vi hade suttit där ett tag så mötte vi upp Linn och solade solarium.
Resten av kvällen spenderade jag hemma hos pappa där det blev orange is the new black för fulla muggar.

20140730-013906-5946625.jpg

20140730-013906-5946935.jpg

Idag var jag som sagt hos Naz och fixade naglarna. Efter det mötte jag upp Linn och köpte sallad. Mötte upp Felicia i Vällingby. Vi gick vidare mot mamma och mötte upp henne, Björn och hennes vän Anna. Vi gick till Jan pers udde där vi badade och åt gott.

Kom precis hem från pappa. Linn och jag kollade på farenheit 9/11. En väldigt intressant dokumentär.

20140730-014206-6126474.jpg
Imorgon ska jag övningsköra med pappa och Joel. Joel köpte en bil i söndags. En Saab900.
Hans första bil. Snacka om att han var stolt.
Vi hörs imorgon. Puss

Kommentera

