Veckan hittills


Söndags. Var ute och övningskörde med pappa och Joel.
På kvällen hade jag ett kärt återseende med Sepehr och Charlotte. Vi gick till en italiensk restaurang. Jag åt en god oxfilé pasta. Vi pratade om vad som har hänt under tiden vi inte setts osv.
Var så kul att se dom.
När jag kom hem den kvällen så stod det en ny säng i mitt rum. Pappa och farmor hade varit lite sneeky och varit och köpt en ny säng till mig.
Blev så glad att gå från en 80cm (!) till 120 cm.

IMG_4151.JPG
I måndags träffade jag Felicia som var ledig. Vi köpte en islatte från Waynes.
På kvällen bjöd jag pappa på mat här hemma. Det blev lax med mozarella och pasta pesto. Efter det övningskörde vi.

IMG_4153.JPG

IMG_4138.JPG
Igår så var John här. Han lämnade hundmat till Milo och så åt vi frukost tillsammans. Vid två mötte jag mamma. Vi gick runt och kollade en stund i Vällingby. Vid halv fem hade mamma en nageltid som jag följde med på. Försökte fixa mammas naglar i lördags men dom gick av och var inte tillräckligt starka (skyller på depend) så hon gick och gjorde det ordentligt.
Vid 7 tiden mötte jag pappa. Han kom över på en fika. Efter det gick vi hem till honom och kollade på Jesus Christ superstar. Blev så tagen, vilken otroligt bra rockmusikal.
Efter den blev det en kvällspromenad.

IMG_4154.JPG
Idag träffade jag Fanny och Aaron uppe i Vällingby. Vi fikade och pratade. Var längesen vi sågs så fanns mycket att prata om. Vi gick tillbaka hem till mig.
Vid 6 träffade jag Felicia. Hon kom hem till mig. Jag bjöd henne på jordgubbar med grädde. Pappa kom över och hjälpte mig med tvn. Den har inte velat funka på hela dagen. Vi kom inte på ngn lösning så vi övningskörde istället. Nu är jag hemma. Kollar på sex and the city. Jag kan verkligen aldrig tröttna på den serien.

IMG_4120.JPG

IMG_4143.JPG
Det var min vecka. Imorgon väntar körskola. Även så på fredag. Helgen är fylld av roligheter. Bl.a en kräftskiva.

Lämna en kommentar