Tisdag.


Lever på mina sista semesterdagar.
På torsdag börjar allvaret och jag börjar på min nya heltidstjänst.
Ser så fram emot att komma tillbaka till dom gulliga barnen.

Sitter just nu och väntar på min billektion. Har bara tre lektioner kvar nu. Sen får jag köpa till lektioner.
Det är verkligen så kul att köra bil. Rekommenderar alla att ta körkort om möjligheten finns. Det är verkligen en livsinvestering.

Igår kom Linn hem från Marocko. Nu är hon bara hemma i ca en vecka sen åker hon tillbaka till USA och kommer hem över jul. Kommer sakna henne så mkt.

Vi hörs sen.

IMG_4233.JPG
Puss

Kommentera

