My Friday night.


IMG_4281.JPG
Dagen på jobbet gick jättebra och det var otroligt givande. Nu är jag utbildad i HLR så det räcker och blir över. Middagen med jobbet var hur god och trevlig som helst.

Efter middagen skyndande jag hem och bytte om och gjorde mig i ordning för en träff med mina fina Saror. Pappa jobbade på olearys så vi åkte dit och spelade bowling. Jag vann med en ledning på hundra poäng drygt. Men det är ju trots allt bara på skojj. Eller?
Efter bowlingen var Sarah tvungen att åka hem (blir så jobbigt att vi alla tre heter Sarah, det är Sarah B jag menar nu) då hon jobbar imorgon. Men jag och Sarah stannade kvar. Vi spelade minigolf och arkadspel. Vi började larva oss och spelade minigolf på minst sagt vårat egna vis. Vi avslutade med ett varsitt glas vin. Har verkligen haft en skit bra dag. Tack tjejer för ikväll!

IMG_4303.JPG

IMG_4286.JPG

IMG_4295.JPG

IMG_4300.JPG

Måste bara göra en sidnotis till min underbara mamma som mötte mig uppe i centrum idag för att hämta Milo trots det hemska ovädret bara för att jag skulle kunna gå ut. Guld värt.
Tack Mami.

Ds: och självklart till min pappa som fixade allt till oss ikväll. ❤️

Kommentera

