Godmorgon.


Hej bloggen.
Igår fick jag på riktigt världens bästa nyheter. 1 att norwegians höstrea har startat och 2 att min fina Felicia bestämde sig för att åka. Blev så glad. Det ända vi väntar på nu är Sarah som ska kolla när hon har sin tenta efter det bokar vi biljetterna och i oktober åker vi. Så glad!

Jobbdagen igår gick bra. Nya inskolningar och många föräldrar och barn.
På kvällen gick jag hem till pappa för att hjälps Joel med sitt nya rum. Blev en sväng förbi Bauhaus också.

Idag jobbar jag 9-16.
Vi hörs ikväll. Puss

IMG_4342.JPG

Min absoluta favorit frukost.

Kommentera

