Måndag.


IMG_4402.JPG

Vaknade en timme innan alarmet skulle ringa så jag ligger och drar mig. Hela den här helgen har varit ganska konstig. Vaknat väldigt tidigt. Men det har varit skönt att få se så mycket av dagen även om jag gärna hade sovit ut.
Igår var jag med Felicia. Vi shoppade lite och fikade på pallas.
Hade saknat henne fast det bara hade gått någon dag sen vi sågs.
Fick en väldans huvudvärk så sov en stund på eftermiddagen.
På kvällen gick jag och hon en promenad.

Idag väntar jobb som vanligt. Måndagar är väldigt sköna för mig. Jag jobbar 9-15:30 och har en halvtimmes rast så det är bara 6 timmar jag jobbar. Väldigt skönt att börja veckan med ett lugnt arbetspass.

Ikväll ska jag färga håret på Felicia och äta middag med pappa och Joel.

IMG_4423.JPG

Puss

Kommentera

