Hospital


IMG_4429.JPG

Min tyck synd om mig för jag har ont bild.

Igår efter jobbet var jag med Felicia. Jag skulle färga hennes hår och så skulle vi kanske boka biljetterna till USA. När vi var uppe i Vällingby får jag ont i magen och det sträcker sig från magen till ryggen på en millisekund och gör ngt så fruktansvärt ont.
Jag började kallsvettats, jag nästintill sprang hem i den mån jag kunde och slängde mig på sängen.

Såna här smärtor har jag haft till och från sen i Mars. Två gånger i månaden. Det kommer på en sekund och varar olika länge och försvinner lika snabbt.

Igår fick jag nog. Mamma ringde närakuten i bromma men dom tyckte att vi skulle åka till sjukhuset istället.
Så det gjorde vi.
Var där till klockan tre. Det visar sig att jag har en infektion i kroppen men varför vet dom inte. Jag är öm i buken och i ryggen.
Jag blev hemskickad med en remiss till en urolog som ska ta reda på vad det är. Det är rätt allvarligt och kan hänga ihop med mitt höga blodtryck så det ska bli skönt att få det löst.

Puss

Kommentera

