Onsdag


Hej bloggen. Kom precis till jobbet. Blev lite tidig så jag passar på att slänga in ett inlägg. Igår var en väldigt stressig dag. Jag var på jobbet från 9-11. Sen sprang jag till st:Thomas kyrkan där Charlies begravning var.
Var där som mammas sällskap. Begravningen var otroligt fin och personlig. Shirley Clamp var där och sjöng en väldigt fin låt.
Var med en kort stund på efterfikat sen tog jag bussen tillbaka till jobbet. Var på jobbet vid 14:00. Jobbade till 16:30 och 16:40 skulle jag vara på min bilskola så dit fick jag springa också. Körningen gick bra som vanligt.
Vid 18:00 var körlektionen slut. Då fick jag äntligen gå hem. Men då kickade röksuget in och jag slängde ut mig på en rask promenad till pappa för att kolla in hans rum som han hade målat om. Efter det handlade jag massa kvarg på Coop, tog en dusch och vid tio slocknade jag. Intensiv dag!

Hoppas att det blir lite lugnare idag. Ska fixa naglarna idag hos Naz.

IMG_4652.JPG
Det fick bli platt hår idag. Haft lockigt varenda dag i några veckor nu 🙂

Puss

Kommentera

