Lördag


IMG_4889.JPG

Hej bloggen. Vaknade vid halv tio idag. Somnade vid tio igår så blev många timmar sömn.
Träffade mamma på en fika. Var så skönt att få ha henne för mig själv i några timmar och bara prata om livet. Min fina mamma!
Vid två gick jag hem och gick ut med Milo på en Powerwalk. Vid fyra kom Fanny hit. Vi satt på gården en stund och det ledde till fika hos mig vilket ledde till politiksnack över ett glas vin vilket ledde till att Felicia kom vid sjutiden och då blev det ännu mera politiksnack. Så skönt att ha vänner som har kloka värderingar. Tyvärr så fick jag en ryggattack under kvällen.
När dom hade gått så la jag mig i badet en halvtimme men det hjälpte inte. Ligger nu i sängen och försöker sova bort det. Hoppas det går över snart iallafall.
Vi hörs imorgon.
Puss

IMG_4892.JPG

Kommentera

