Valdag


IMG_4893.JPG

Godmorgon bloggen. Har bara sovit i fyra timmar inatt men jag kan inte somna om. Lika bra att hålla sig vaken. Min ryggvärk gick inte över förän vid två inatt. Hade sällskap över telefon i tre timmar så jag kunde skratta bort det onda. Det var så skönt när det väl släppte. Men känner fortfarande av det lite.
Idag är en otroligt spännande dag. Har nog aldrig varit så här inne i politik som vid detta val. Jag är så nöjd med mitt val. Och glad över att jag bestämde mig för att förtidsrösta och inte rösta idag. Kan tänka mig att många röstar idag och att det kommer vara långa köer. Redan i torsdags fick jag och Fanny vänta i en halvtimme.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Ut på en Powerwalk. Vid fyra kommer pappa över på middag. Han jobbar som röstmottagare och har rast i några timmar.

Nu ska jag vila vidare.
Puss

Kommentera

