Måndag


IMG_5064.JPG
Hej bloggen.
Måndag idag. Gick och la mig väldigt tidigt igår så blev många timmar sömn. Var hos läkaren i lördags och fick veta att jag har gallsten. Det är därför jag har varit så påverkad och haft så ont. Började nio, regnet forsade ju ner så sprang upp till Vällingby och vidare till bussen.
Dagen på jobbet gick väldigt fort. Vid fyra var jag hemma och vid halv fem hämtade pappa upp mig med bilen och vi övningskörde en timme. Nu ska jag snart träffa Felicia.
Puss

Kommentera

