My birthdayweek is over.


IMG_5368.JPG
Igår morse vaknade jag upp och hade blivit magsjuk. Gjorde allt i min makt för att bli bättre. Jag hade ju bokat bord, bowling och minigolf på olearys.
Ju mer av dagen som gick insåg jag att jag aldrig skulle orka klä på mig och åka tunnelbana för att äta och sen spela bowling och minigolf. Så jag var tvungen att ställa in allt. Som jag grät. Var så besviken över att behöva ställa in allt.

Mot 6 tiden kände jag mig bättre med några alvedon så jag och tjejerna bestämde att ses en stund iallafall.
Fick så fina presenter. Blev helt överlycklig.
Har verkligen världens bästa vänner.

IMG_5369.JPG

Idag mår jag bättre men känner mig väldigt seg och snurrig. Ska gå och handla mat snart.
Puss

Kommentera

