Santa Barbara.


IMG_5516.JPG

IMG_5514.JPG

Hej bloggen.
Vi är framme!

Flygresan gick jätte bra, inga komplikationer och vi landade för tidigt både i London och i Los angeles.
Det rann tårar när jag fick återförenas med Linn.
Vi hoppade in i bilen och åkte mot Santa Barbara. Vi kom fram vid elva på kvällen. Det blev en snabb dusch och sen hoppa vi ner i sängen.
Var som ett litet barn på julafton imorse. Ville att alla andra skulle vakna så att jag kunde få visa Felicia runt i min favoritstad.

Nu är klockan snart tio på morgonen här.
Vi sitter på starbucks och väntar på att affärerna ska öppna.
Jag dricker en cappuccino och Felicia dricker en smoothie.
Jag försöker uppdatera så ofta jag kan för jag älskar att kunna gå tillbaka till arkiven och titta.

Vi hörs snart igen.
Puss

Kommentera

