Natt


IMG_5835.JPG

Klockan är två på natten och jag är klarvaken. Somnade vid tio och vaknade upp nu hungrig. Klockan är snart 6 i Santa Barbara så det stämmer.
Igår tvättade jag hela dagen. Hade med mig en flaska Nyquil hem. Det är typ en mirakel medicin som du dricker när du känner dig sjuk. Jag drack tre koppar sån och min feber och förkylning var som bortblåst. Dessvärre så hade den öppnats under flygningen så alla mina kläder var orangea. Väldigt spännande. Så jag tvättade i princip allt. Skönt att ha det överstökat iallafall.

Träffade Fanny igår. Hon kom till mig vid tre. Som jag hade saknat henne.
Vi satt och kollade på en film som jag gjort från resan och så pratade vi om vad som hänt under tiden vi har varit ifrån varandra.

På kvällen träffade jag Felicia. Så tråkigt att se varandra vinterklädda och inte i kjol och en tröja.
Vi handlade lite mat.

Jag har verkligen haft den bästa resan i hela mitt liv. Är så lycklig och varm i hjärtat. Jag kommer föralltid minnas denna resa som den roligaste och knäppaste resan ever. Har aldrig skrattat så mycket.

Imorgon väntar jobb. Ska bli kul att träffa alla barnen.

Puss

Kommentera

