Torsdag.


IMG_6185.JPG

Att jag kom upp imorse var ett rent under. Jag var så trött och var ju uppe inatt i fyra timmar. Var så sjukt hungrig så jag åt middag. Hade lite pytt i panna hemma som jag värmde upp. Somnade om igen vid fem och skulle upp vid halv åtta. Väl på jobbet fick jag massa kramar av barnen och mina kollegor.
Det är så uppskattande att jobba med barn och inte på ett kontor tex. Här har man en egen fanklubb.

Jag slutar fyra och då ska jag göra allt för att inte somna. Cyklade hit så kommer hem snabbt iallafall.
Fy fan vad kallt det är btw. Inte kul. Men jag kollade faktiskt på en resa ner till farmor i november. Hittade väldigt billiga och det var bara i fem dagar så då slipper jag ta ledigt från jobbet.
Saknar Milo så skulle vara väldigt kul att få träffa honom.

Puss

Kommentera

