Dinner with friends


IMG_6208.JPG

IMG_6202.JPG

IMG_6209.JPG

Sov 14 timmar inatt. Var så trött.
Antar att jag fortfarande tar igen sömn från förra helgen när jag sov 9 timmar på tre dagar.

Nu snart kommer Alice och Fanny över på middag. Jag har gjort lax med mozarella och pesto på en bädd av färsk pasta och ruccola/babyspenat. Så gott. Har köpt ett gott rosa bubbel också. Såg på Coop att dom hade halloween konfetti så köpte sånt. Det är ju faktiskt halloween snart.

Annars så har jag bara städat idag och förberett mig inför kvällen.
Vi hörs senare eller imorgon 🙂
Puss

Kommentera

