Spontanare


IMG_6271.JPG

IMG_6233.JPG

IMG_6272.JPG

IMG_6272.JPG

IMG_6274.JPG

IMG_6273.JPG

IMG_6275.JPG

Igår efter middagen så satt vi tjejer och tog några glas. Jag som den singeltjejen jag är började bli sugen på att dra ut. Så vid elva tog vi en taxi in till stan där vi drack några drinkar och snackade med skönt folk. Vid två tiden åkte Alice hem men jag och Fanny drog på efterfest och ramlade in genom min dörr vid 7 imorse.
Hade en grymt rolig kväll.
Idag är jag bakis som fan och tänker inte ta ett steg utanför dörren.
Puss

Kommentera

