Ibland är det ok att vara Ego


IMG_6319.PNG

Ja det är det faktiskt.
Det kanske är en ful egenskap att vara egocentrisk men jag tror att det kommer med singellivet. Vem annars om inte du själv ska ge dig komplimanger och vem annars ska säga att du är snygg?

Idag har jag jobbat. Min fina vän Fanny var på arbetsintervju på mitt jobb och fick jobbet.
Ska bli så kul att bli kollegor.
Efter jobbet strosade jag hem till Fanny för en fika. Efter det träffade jag Felicia uppe i Vällingby för middag och shopping. Fy på mig.
Men kunde inte hålla mig. Hittade två fina koftor från Vero Moda som var svinbilliga och som passar bra att jobba i så jag var bara ” tvungen” att köpa dom.

Imorgon efter jobbet ska Jag klippa mina kollegor.
Känner mig ärad som får ta hand om deras hår.

Vi hörs imorgon.
Puss

Kommentera

