Som att cykla


IMG_6476.JPG

Det gick så bra på körningen idag. Vart faktiskt förvånad. Min senaste lektion var i slutet av september. Men det var precis som att cykla. Man kommer ihåg det och nu sitter det ända in i ryggmärgen. Känns faktiskt helt otroligt grymt kul att det gjorde det och jag blev väldigt stolt över mig själv.
Nästa lektion är den 24:e.

Har väl insett att jag inte kommer ha körkort innan året är slut och det är bara av den enkla anledningen att detr svindyrt. Jag har en hög hyra att lägga pengar på varje månad och efter det har jag inte 2000kr över att lägga på lektioner. För 2000kr får man drygt 3 lektioner. Helt sjukt faktiskt.

Nu ska jag äta ngn middag. Sen ska jag kolla på massa nya serier. Bla Euros of Hollywood där bla Isabel Adrian är med. Sen har nya avsnitt av Vanderpump Rules kommit ut. Gaah! Enda jag gillar med hösten är alla serier som börjar.
Puss på er

Kommentera

