Some update.


Hej bloggen.

Fick inget vidare svar idag hos läkaren. Hon hade inte fått provsvaren från i måndags än så dom kunde inte fatta ett beslut där och då om dom ska operera eller inte.
Men med största sannolikhet blir det en operation. Fick till och med en blankett med mig hem om hur en sån operation går till och hur livet ser ut efter en sån operation.
Jag är ju inte dum så jag fattar ju vad som kommer hända även om hon inte kan säga det rakt ut.

Pappa följde med mig till läkaren. Var väldigt skönt att ha någon med mig.
Efter besöket så hämtade vi upp Joel och åkte och handlade middag.
Åt middag hemma hos dom och sen gick jag hem.

Kollade uppdrag granskning nu på kvällen. Handlade om en gammal klasskompis. Otroligt gripande avsnitt.

Fick en gallstensattack när jag pratade med Fanny så prövade mina smärtstillande jag fått och dom hjälpte faktiskt lite.
Men nu var det ingen mega attack så kan tänka mig att dom inte kommer hjälpa så värst mycket när jag får en ordentlig sådan.
Imorgon ska jag jobba. Saknar mina barn på jobbet. Vi hörs imorgon.
Puss

IMG_5449.JPG

Kommentera

