Nya tag


IMG_6542.JPG

Sådär. Nu känner jag mig back on track. Idag är första dagen jag vaknar och känner mig som mig själv.
Fanny kom över vid tolv. Drack kaffe och pratade om livet. Vid två så började jag göra mig i ordning och gick till jobbet för APT.

Har varit sjukskriven för gallblåsan sen förra måndagen. Ska jobba imorgon.
Hann träffa några barn som var glada att se mig och mina fina oroliga kollegor som gav mig en varm kram och var glada att jag var tillbaka.
Känns skönt att komma igång med jobbet imorgon igen. Komma tillbaka till vardagen.

Kom precis hem.
Nu ska jag äta middag och sen duscha.
Vi hörs.
Puss

Kommentera

