My friday night


IMG_6570.JPG

IMG_6573.PNG

Hej bloggen.
Gick hem till Fanny igår för några glas prosecco och massa girltalk.
Var först sugen på utgång men det blev så att vi satt kvar och bara pratade.
Min pappa jobbade i närheten så han hämtade upp mig vid halv två.
Var så sjukt trött när jag kom hem. Gick ju upp kvart över sex igår morse så hade varit uppe bra länge.

Idag kommer Madeleine och Yvonne hit för klipp och färg.
Senare ska vi hem till mamma för middag. Kommer bli en lugn och mysig dag. Precis vad jag behöver.
Har fortfarande min tjocktröja på mig som jag sov i och vill inte ta av mig den. Sängen var alldeles för mysig och skön. Ska snart göra i ordning mig.

Vi hörs ikväll. Idag ska jag ta före och efter bilder och inte vara så stressad!
Puss

Kommentera

