Ombre


IMG_6638.JPG

IMG_6635.JPG

IMG_6636.JPG

Igår efter jobbet kom Lara hit. Hon gick i min parallellklass i grundskolan. Hon hade sett vad jag kan göra med hår och ville komma till mig för klipp och färg.
Hon ville göra ombre på sitt svarta ofärgade hår.
Det blev väldigt fint och inte alls en markant övergång från det svarta till det mest ljusa.

Det är väldigt svårt att få till en bra ombre första färgningen men jag tycker det blev väldigt fint.
Vi kommer nog ljusa upp det lite mer om några veckor.

Sovit nio timmar inatt. Gick och la mig halv tio. Så skönt. Nu väntar jobb och min fina Fanny ska jobba med mig idag.
Puss

Kommentera

