Min helg


IMG_7110.JPG

Hej bloggen.
Stannade hemma i fredags från jobbet. Låg och hostade hela natten och hade feber. Sov ut och mådde bättre när jag vaknade. Träffade Fanny för en lunch och lite fönstershopping.
Efter det var jag bjuden på middag hemma hos mamma. Dom bjöd på oxjärpar med klyftpotatis.

Kvällen spenderades hos en dejt.
Vi kollade på tre filmer. Det var väldigt trevligt.

Igår fick jag skjuts till Danderyd där jag tog tunnelbanan in till Tcentralen och därifrån tog jag tåget till Uppsala. Träffade fina Sarah för en lunch på Storken. Där fikade vi förra gången. Väldigt mysigt ställe. Efter det gick vi runt och kollade lite i affärer och sen var det dags att säga hejdå. Var så kul att träffa min böna.
Tog bussen hem till Jennifer och hennes Christopher. Vi satt och skrattade och pratade i några timmar och sen var det dags för mig att röra mig hemåt. Kom hem strax efter nio. Somnade som en stock vid tio, vaknade klockan åtta.
Ska ta en dusch strax och senare möta upp Felicia för en Powerwalk och adventsfirande.
Puss

Kommentera

