Tisdag


IMG_7139.JPG

Hej bloggen. Vaknade innan alarmet idag. Somnade kvart i tio som en stock. Hade så mycket tid på mig så jag njöt av att kunna äta frukost i lugn och ro innan jag skulle gå till jobbet. Väl här var det lite kaos. Många som är sjuka eller vabbar så jag är inte på min vanliga avdelning.
Men det gör inget är på Pegasus där jag i princip började så jag njuter av välbekanta ansikten. Har redan fått massa julklappar och så har vi hunnit baka pepparkakor.

Vi hörs puss

Kommentera

