Lördag


IMG_7263.JPG

Var så seg i morse. Tror det tog mig en och en halvtimme bara att kliva ur sängen. Jag blir sällan bakis. Bara om jag dricker vin och det gjorde jag igår. Men den gick över rätt snabbt. En dusch och en alvedon gjorde susen.
Berns var helt grymt bra och jag känner på mig att jag kommer spendera många utekvällar där.

Idag har jag träffat Felicia för en lucia fika. Vi har inte setts på nästan två veckor så det var så skönt att få se henne. Fikan blev inte så lång för hon hade tvättstugan men vi ska mötas upp igen snart och laga middag och ha filmkväll. Super för mig som är så seg. Puss

Kommentera

