Måndag


Dagen började med att jag öppnade ögonen och det sved till ordentligt i ögonen. Dom hade svullnat upp lika mycket som när jag var i USA. Jag skrev till min chef att jag skulle bli sen för inte fan skulle jag gå ut sådär. Jag tryckte på kortisonsalva för kung och fosterland i och utanpå ögonen och la is på ögonen. Efter 20 minuter hade det mesta lagt sig ner och jag kunde sminka mig och sticka iväg till jobbet.
Har svidit hela dagen och varit lite svullet. Men nu kom jag hem och har tagit bort sminket och klämt på mer kräm för att det ska bli helt bra. Helt sjukt egentligen att en liten förkylning kan sätta sig på ögonen på det sättet.
Annars så har Jobbdagen gått jätte fort. Efter jobbet träffade jag Felicia för en snabb fika.
Har hunnit prata med Linn i telefon i en timme också. Hon kommer hem imorgon 😁😁😁 så glad.

IMG_7286.JPG

Smink kan göra mycket 😉
Puss

Kommentera

