Fredag


/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7350.jpg

Hej bloggen.
Har varit lite upptagen dom senaste dagarna med att träffa min fina syster.
Ibland glömmer jag faktiskt bort att jag har en blogg. Konstigt eftersom jag haft denna i sju år. Hur sjukt är inte det? Kan alltså gå sju år tillbaka i arkiven och kolla om jag vill.
Vet att jag sagt det förut men det skulle vara så kul att skriva ut allt och göra det till en bok.
Tänk om internet kraschar en dag och allt försvinner. Skulle nog gråta blod.
Det roligaste med mitt bloggande det är att jag enbart bloggar för mig själv så ibland blir jag chockad när personer jag känner säger ; ja, jag såg det på din blogg.

Klockan är iallafall strax innan sju. Jag skulle gått upp om en halvtimme egentligen men min kropp var utvilad redan då så Jag gick upp. Den skönaste känslan i hela världen måste ju vara att vakna innan alarmet.
Idag jobbar jag till klockan tolv. Sen ska jag faktiskt hem och hämta min resväska för jag ska till Borås över helgen för att träffa M.

Ska bli så skönt att komma ifrån Stockholm bara för en helg och all julstress. Jag har inte köpt en enda julklapp. Jag ska göra det på tisdag.
Mina julklappar måste alltid betyda något dock så jag får se om jag hittar något bra. Sen kan man ju faktiskt handla på julafton också. Dom flesta affärer stänger klockan tre.

Men vi hörs lite senare. Har fem timmar att döda på bussen.
Puss

Kommentera

