Uppdatering


/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7380.jpg
Bussen kom fram i tid i fredags. Vi åkte hem till honom där vi drack min favorit prosecco och åt lite choklad.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7376.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7375.jpg

Igår vaknade vi runt halv tio. Jag tog en snabb dusch och sen åkte vi till Lager157 där dom hade massa kläder för en galet liten peng. Jag köpte en svart klänning och en stickad tröja.
Efter det åkte vi hem och så tog vi en promenad in mot stan för att äta på en Thai restaurang. Det var en väldigt häftig restaurang. Man plockade råvarorna själva och så stekte dom upp det åt en. Var hur gott som helst.
Efter det visade han runt mig i stan. Väldigt fin liten stad. Påminde mycket om Norrtälje. Fin kanal som går längs med butikerna och fina trähus. Finns självklart moderna byggnader också men det var inte lika sevärt för mig. Efter det promenerade vi hem. Mikael bor precis bredvid en vacker damm. Damm är egentligen fel ord för den är enorm. Där finns det massor av olika svanar, vita och svarta. Hade aldrig sett en svart svan. Det fanns även fasaner och massa olika gäss. Väldigt fint område.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7378.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7379.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7377.jpg

På kvällen drack vi vin och Mikael dukade fram ostbricka med olika tillbehör. Vi kollade på en film som hette equalizer som jag tyckte var jätte bra. Den var med Denzel Washington.
Nu är det söndag och jag kan inte sova längre.
Idag ska vi hitta på massor med saker.
Vi hörs ikväll.
Puss

One thought on “Uppdatering

Kommentera

