Måndag


/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2014/12/img_7403.jpg

Idag sov vi rätt länge.
Vaknade upp och jag ät vindruvor till frukost. Sen kollade vi på en film. Efter det tog vi en promenad in till stan där vi åt lunch med Mikaels mamma. Blev en fika på Waynes coffee också. Borås är väldigt fint faktiskt. Alla är trevliga, precis alla. Det är lite alla känner alla stuket men det kan ju vissa gilla. Jag är ju en typisk stockholmare och kan ibland vända mig om när jag ser någon jag inte vill prata med.
Här (eller där) är det inte så, verkar det som iallafall.
Efter en mycket trevlig lunch promenerade vi tillbaka, jag packade och så tog vi det lungt innan min buss skulle gå.
Har verkligen haft en jätte bra helg.

Nu sitter jag på bussen på väg hem. En timme kvar nu. Nästa gång tar jag fan flyget 😉
Puss

Kommentera

