Gått 1,7 mil


Hej bloggen.
Börjar året med en Powerwalk.
Var som sagt på skitdåligt humör pga att jag slutat röka så jag gick hela vägen in till stan eller rättare sagt Östermalm där Linn hämtat sina glasögon hos Louise. Vi tog tunnelbanan hem tillsammans. Har sån sjuk träningsvärk i mina ben nu. Trodde inte att jag skulle gå så långt så tog mina boots. Ett nyårslöfte är att lägga ner pengar på ett par bra träningsskor. Mina från Nike har några år på nacken nu så det är lika bra att slänga dom och köpa nya.

Befinner mig hemma hos pappa för en kvällsmacka. Linn mutade hit mig med att det fanns knäckebröd med ost. Min favorit. Ska gå hem sen.
Imorgon är en ny dag. Ska laga lunch med Linn. Sen på kvällen får vi se vad som händer.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2015/01/img_7701.jpg

Puss

Kommentera

