Träningsvärken från helvetet.


/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/dfe/2588021/files/2015/01/img_7883.jpg

Då välkomnar jag träningsvärken från helvetet. Tar det som ett bevis på att sexy leg challenge funkar. Har träningsvärk i rumpan och där tycker jag det är svårt att träna. Det är bara att köra på. Jag ska vara fit till sommaren så är det bara 🙂

Jag sitter i min morgonrock med blött hår och äter frukost. Knäckebröd med ost. Nyttigt och gott. Snart kommer Linn över. Vi ska ta lite bilder till en modellagentur jag har varit i kontakt med förut. Måste uppdatera min vikt och storlek osv.
Sen hade dom gjort om kraven på bilderna. Så därför ska det fotas.
Om jag ska vara ärlig så fegade jag ur förra gången. Var inte tillräckligt nöjd med mig själv. Kan väl inte säga att jag storm trivs med mig själv nu heller men det är mycket bättre än i somras iallafall.

Vi hörs ikväll.
Puss

Kommentera

