Last night


2015/01/img_7932.jpg

2015/01/img_7936.jpg

2015/01/img_7969.jpg

2015/01/img_7970.jpg

2015/01/img_7971.jpg

2015/01/img_7972.jpg

Vi hade det väldigt trevligt igår.
Vi började hemma hos pappa med att äta en god middag. Vi åt chili con carne med vitlöksbröd och drack gott vitt vin till.
Vid halv tio åkte vi in till Odenplan där vi mötte upp Frida. Vi gick till karaokebaren och på vägen dit mötte vi upp Hanna och Sarah.
Det var så kul på karaoken. Det måste jag göra om. Efter det drog vi till en hemmafest som låg i närheten.

Jag kom i sängs rätt tidigt. Vaknade upp idag med baksmällan från helvetet. Aldrig förstått dom som säger att dom vaknar och säger aldrig igen. Men nu fattar jag. Fy fan.
Är hemma hos mamma på middag.
Jag typ hasade mig hit för jag visste att det skulle bli god mat. Och det blev det. Kalkon ytterfile med senapssås och blomkålsmos. Så jäkla gott!

2015/01/img_7973.jpg

Nu ska jag hem. Imorgon är ledigheten slut så tillbaka till jobbet och verkligheten. Ska bli riktigt skönt.
Jobbar bara en vecka. Sen opereras jag och är sjukskriven en vecka ungefär.
Vi hörs. Pusd

Kommentera

